piątek, 25 maja 2012

pokrzywowo

"Monika wiesz co przyjdziemy jutro tu na łąkę z koszykiem i nożyczkami ok?"  Jasne, ale po co? To jakaś forma kosiarki czy cuś- się zastanawiam. "Bo będziemy zbierać pokrzywy, one są zdrowe wiesz. Nazbieramy pokrzyw i umyjemy w nich włosy. I będziemy zdrowe, prawda?" Tak, Oleńko majowe pokrzywy są bardzo dobrym ziołem. No właśnie i dzięki nim nie będziesz już miała raka. Oj.. gdyby to było takie proste jak w dziecięcym świecie...

Ten tydzień zleciał jak szalony. Nie będę jednak bawiła się w pamiętnik i pisała co się w nim wydarzyło. Chciałam się tylko z Wami podzielić dobrą wiadomością, że miałam usg u extra pani doktor i wiem, że w chwili obecnej jestem w idealnym stanie. Nie widać zmian w jamie brzusznej, nerki też są ok. Jak na 5 miesięcy po chemii to naprawdę jest nieźle. Moje odczucia podsumuje jednym zdaniem: telefon do przychodni ok. 2 zł, usg 144 zł, wiadomość, że mam 3 miesiące spokoju - bezcenna.

R po latach oczekiwania dostał przydział na wojskowe mieszkanie. Czeka nas kolejna zmiana. Na drugie powinniśmy mieć zmiana, bo tyle ich w naszym życiu. Tym razem czeka nas przeprowadzka do Legionowa. W chwili obecnej szukam pomysłów na optymalizację kosztów urządzenia nowego lokum. Póki co wpadłam na pomysł zostania gwiazdą tvn i wystąpienia w programie pan i pani house. Zgłoszenie wysłałam, ryzyk fizyk, a nóż będziecie mogli nas zobaczyć na szklanym ekranie :) 

Gdyby ktoś miał jakąś lodówkę lub pralkę na zbyciu to my chętnie :)


1 komentarz:

  1. Bardzo sie ciesze , ze masz dobre wyniki, to swietna wiadomosc.
    Powodzenia w urzadzaniu nowego gniazdka ,przyjemne zajecie.
    Czekamy na parapetówke
    Kasia

    OdpowiedzUsuń