czwartek, 25 sierpnia 2011

Dziękuję!!!

Otwieram dziś skrzynkę mailową, a w niej tyle ciepłych słów. Oczywiście się poryczałam, bo jakże by inaczej. Ale tym razem były to łzy szczęścia i wdzięczności. Jestem Bogu niezmiernie wdzięczna za to, że w tych trudnych chwilach zsyła mi tyle Aniołków z sercami na dłoni. Mam dziś wielką potrzebę powiedzenia Wam Dziękuję - jesteście WSPANIALI!!!
MOJE ANIOŁKI

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, maile, smsy, telefony. Za każde pytanie: jak się masz? czy w czymś pomóc? itd ... Za wszystkie kciukańce! Za każdą Zdrowaśkę! DZIĘKUJĘ!!! Jest to dla mnie teraz takie ważne i takie potrzebne :) DZIĘKUJĘ!!!

Dziękuję Mamie i Siostrze za pyszne i zdrowe obiadki (oczywiście nie tylko za to, ale za to dziś szczególnie dziękuję). A R. dziś dziękuję za odwagę w dawaniu mi zastrzyków! Mój Dzielny Mąż :)

Przepraszam, że nie zawsze jestem tak miła jak bym sobie tego życzyła, że czasami nie mam sił, by rozmawiać, przyjmować gości - wiem, że to rozumiecie. Ale i tak przepraszam.

Moi Wspaniali zobaczcie jak dzięki Wam uśmiecha mi się mordka :)


Ps. Dziś mam  całkiem sporo sił. Słucham sobie Zakopowera (DZIĘKUJĘ Madziu :)),  piję rumianek, który ostatnio działa na mnie kojąco, spoglądam na uroczo śpiącą Frajdę i delektuję się myślą, że jeszcze kilka dni bez chemii. Prawdziwie odpocznę i we wtorek na nowo ruszę do boju. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz