wtorek, 24 sierpnia 2010

Poszukiwania ciekawych nutek

Kiedy myślę sobie o pierwszym tańcu to zastanawiam się do jakiego utworu najlepiej byłoby tańczyć bądź "deptać kapustę".  Marzy mi się, aby pierwsza piosenka była wyjątkowa, oryginalna, no i o miłości. :) Kryteria są dość trudne, więc już zabrałam się jza poszukiwanie tej wymarzonej muzyki...
W weekend buszowałam po youtubie, po myspacie. No ale Gucio. Póki co nie trafiłam na nic co powaliłoby mnie na kolana, ujęło za serce..  Zaś utwory, którym nadałam status - ewentualnie mogłoby być nie przypadły do gustu R...  No ale nie załamuję się i  szukamy dalej (R się włączył w ten temat :)), jeśli się nie uda to będziemy musieli przedefiniować kryteria, jak to się mówi zejść z tonu :) 
Podzielę sie z Wami jednym z efektów moich poszukiwań -  jest nim włoska piosenka z pięknymi słowami.... http://www.youtube.com/watch?v=LvNvkWej4CA tu możecie znaleźć jej tłumaczenie na angielski. http://lyricstranslate.com/en/io-che-amo-solo-ti-i-who-love-only-you.html

A może Wy znacie piękne, oryginalne piosenki o miłości? Rzucicie jakąś podpowiedź.. Pleaseee :)

3 komentarze:

  1. ja mój pierwszy taniec z mężem przetańczyłam do kawałka Pana Israela... Razem z Mężem mym Ukochanym, uwielbiamy ten utwór!!
    http://www.youtube.com/watch?v=UCzQy3tW4Sc

    p.s. super piszesz.. i to dobry sposób na odreagowanie stresu:) szkoda, że ja na to nie wpadłam hah:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ten utwór! :) Takich klimatów poszukujemy. Dziękuję za inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń