czwartek, 26 sierpnia 2010

Ślub i wesele na Błękitnym Oceanie

Wiecie nad czym się wczoraj  zastanawiałam?! Nad tym jak wyglądałaby kanwa strategii wesela i w jaki sposób można by wykorzystać to narzędzie do stworzenia koncepcji wesela, które byłoby błękitnym oceanem na rynku wszystkich ślubnych imprez. No i jak na konsultanta do spraw innowacji przystało postanowiłam przemyśleć całą ideę ślubu oraz wesela i poszukać jakichś przełomowych pomysłów, których wdrożenie dostarczyłoby dodatkowej wartości klientom ostatecznym - czyli gościom. :) No i wyszło moje zboczenie zawodowe. :)
Krok 1 - research
Kiedy wpisałam w wyszukiwarkę wedding innovations Szanowny Pan Google w 0,16 sekundy znalazł mi 2.060.000 inspiracji. Jak by to powiedziała Niania Frania - "O mój Boże!" Jak się w tym gąszczu odnaleźć? Na szczęście mam swoje sprawdzone sposoby :)
Oto pierwsze wyniki:
1. Innowacyjne wejście do kościoła - nie jakiś tam marsz, romantyczne stawianie kroków przy blasku fleszy i potoku łez - tylko show, prawdziwe you can dance - http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

2. Innowacyjne stroje dla gości - na weselu, szczególnie pierwszego dnia, kiedy goście się jeszcze nie znają, każdy domyśla się kto jest kim - a to Babcia Panny Młodej czy Młodego, a może to nie Babcia tylko jakaś Ciotka. A można to uprościć - http://www.cafepress.co.uk/keepsake_arts.122129829 Jaki model chcielibyście założyć?

3. Dodatki Panny Młodej - jaką torebkę powinna mieć Panna Młoda podczas ślubu? Powiecie - nie radzimy brać torebki, bo trzeba trzymać bukiet. Ale przecież Młoda musi gdzieś włożyc pakiet chusteczek, skarbczyk, dowód osobisty.. i ktoś wymyślił super sposób - torebka z kwiatów!

4. Jest też wersja druga umożliwiająca posiadanie torebki -  kwiatki można mieć z tyłu przypięte do sukienki.

http://www.weddingbee.com/tag/flower-girl/page/2/
5. Zaproszenia - milion szablonów w Internecie, milion gotowców w sklepie. Co można zrobić by się wyróżnić? Hah znalazłam super innowację. Skoro odwiedzamy całą rodzinę by wręczyć im zaproszenia, które lądują później w szufladzie lub w koszu zróbmy coś by zostawili je na wierzchu - umieśćmy na nich życzenia z okazji Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy. Uniwersalny projekt - na cały rok. 3 w 1! :)

To tyle na dziś. Co myślicie o tych innowacjach? Ja od dawna uważam i zdania nie zmienię - innowacje są dla mega odważnych. Ciekawe na ile ja i R będziemy odważni ;)

1 komentarz:

  1. No świetny był ten filmik z wejściem do kościoła. Uśmiałam się po pachy. No ale, jakoś nie widzę takiego wejścia w naszym tradycyjnych polskich kościołach. Proboszcz chyba by na zawał zszedł.

    OdpowiedzUsuń