sobota, 24 września 2011

Telewizornia

Warto to przetrwać, każdy to wie
Ból w sercu masz bo czasami jest źle
To czarna nić kręci się wokół nas
Czujesz ją też jeśli serce tu masz 

Jamal wie co śpiewa, a ja wiem, że przetrwam! Przetrwam, przetrwam, przetrwam!
Oj dobry dziś mam nastrój. Przyjechała do nas moja siostra z kandydatem na narzeczonego :) i cieszymy się weekendem. Słonko pięknie świeci, a przynajmniej jeszcze przed chwilą świeciło. Frajdzia słodko śpi na szafie. W radio leci tylko polska muzyka :) A w telewizorni w październiku będę ja :) Uwierzycie? W tygodniu odezwała się do mnie Magda z fundacji Rak'n'roll Wygraj życie z pytaniem czy nie chciałabym powiedzieć słów kilka do kamery na temat ich akcji Daj Włos. Zgodziłam się, po chwili wahania, bo jednak opowiadanie o swojej chorobie przed tak dużym forum nie jest czymś prostym. Pomyślałam jednak, że w ten sposób będę mogła po pierwsze odwdzięczyć się Fundacji za jej prezent, no a po drugie może jakaś kobieta zobaczy moją perukę i powie OK to ja też się do nich zgłoszę i dzięki temu jej pomogę. Dokładnej daty emisji programu Przeznaczeni.pl (tvp2) jeszcze nie znam, ale nie martwcie się na pewno dowiecie się kiedy będzie! :)

Tak w ogóle to telewizornia ostatnio dostarcza mi wiele radości, wywołuje wielkiego banana na buzi. Tylko nie myślcie sobie, że przyczyną mego dobrego nastroju jest Mam talent czy Nowe przygody Jasia Fasoli. W ten cudowny nastrój wprawia mnie W jak Wesele. Nasze wesele :) Tak jest Beti, na dniach będzie gotowe nagranie!
Kiedy tylko otrzymaliśmy płyty do recenzji to pierwsza moja myśl - nie dam rady. Kurde, będę ryczeć jak nic. Nie chcę tego oglądać. To były takie piękne chwile - a teraz... Ale przełamałam się i wiecie co - warto było! Oglądając każdą płytę, a jest ich 4, cały czas mam uśmiech na twarzy. O taki :)

źródło: http://www.nowetapety.pl/870/szeroki-usmiech/

Tak wspaniale jest zobaczyć tyle bliskich ludków, którzy tak dobrze się bawią. Wszyscy tańczą, skaczą, śpiewają - weselą się prawdziwie. Nawet ten nasz, jak to mówi R: pożal się Boże pierwszy taniec miło się ogląda :)

Dziękuję Wujkowi Sz. za to, że uwiecznił te wspaniałe momenty. Dzięki temu będziemy mogli przeżyć to jeszcze raz i jeszcze raz przez najbliższe sto lat :)

2 komentarze:

  1. Super, że będziesz w tv :) Czekamy na dokładną datę i godzinę!

    I film z wesela też chętnie zobaczymy.

    Magda R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale!!! Czekam !!! Trzymaj się dzielnie!!!

    OdpowiedzUsuń