niedziela, 17 kwietnia 2011

Egzaminy na Pannę Młodą

Życie człowieka to zbiór wielu wyzwań, zaliczeń i egzaminów. Tak na przykład taka ja - w ciągu ostatnich dwóch tygodni aż dwa razy zdawałam egzamin na Pannę Młodą. I nie myślcie sobie, że ten drugi egzamin był poprawką pierwszego nie, nie. To były dwa odrębne egzaminy składane przed dwoma różnymi i bardzo wyjątkowymi komisjami.
O co chodzi z tym egzaminem?
Jeśli egzamin to muszą być co? - pytania! I tak szanowna Komisja nr 1 pod przewodnictwem Karoliny K. zwanej Świadkową, zadała mi kilkadziesiąt pytań ze znajomości R. Przyznam szczerze, że pytania nie były takie proste, a niektóre były wręcz wyjątkowo trudne.. hmm  zakamuflowane :) Za nieznajomość odpowiedzi musiałam z pokorą przyjąć karę w postaci karniaczka bądź karniaczków. I tak kilka "chluśniem bo uśniem" i "na drugą nóżkę" sprawi, że do końca życia zapamiętam między innymi to jaka jest ulubiona potrawa R.:)
Komisja nr 2 pod przewodnictwem Magdaleny L, przy wsparciu Małgorzaty S przygotowała zestaw 18 pytań z tego samego obszaru tematycznego jednakże o zdecydowanie wyższym poziomie trudności. Tutaj również za błędy czekała mnie kara - do wyboru miałam karniaka lub zadanie do wykonania. Przyznam szczerze, że trochę się natrudziłam, ale też z każdym karniakiem było mi łatwiej realizować zadania :) Dzięki nieznajomości liczby dziewczyn R, potrawy która go obrzydza lub filmu na którym popłynęły mu łzy wymieniłam się wizytówką z pewnym brzuchatym panem, umiliłam dzień managerowi klubu mówiąc mu komplement, zawstydziłam długowłosego blondyna prosząc go by zademonstrował swój biceps (którego prawie nie miał :) ).
A co wzmocni Pannę Młodą?
Obie Komisje perfekcyjnie przygotowane solidnie karały mnie za błędy ale też szczodrze wynagrodziły. :)  Za całokształt mojej twórczości dostałam niezłą wyprawkę, dzięki której będę - sexowną, zrelaksowaną, na wszystko przygotowaną, perfekcyjną Panią Domu :)
Droga Komisjo nr 1 oraz Komisjo nr 2 dziękuję za wszystko! I cóż nie pozostaje mi nic innego dodać jak tylko - do zobaczenia za 13 dni!

2 komentarze:

  1. komisja nr1 stwierdza, że egzamin zdałaś na ocenę bardzo dobrą :) z taką znajomością R będziesz wspaniałą żoną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. komisja nr 2 potwierdza zdanie egzaminu na ocenę celującą. Gratuluję, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń